Regulamin konkursu ,,POKAŻ NAM NIETYPOWE ZASTOSOWANIE KABLI SSQ,,



 REGULAMIN KONKURSU 

„POKAŻ NAM NIETYPOWE ZASTOSOWANIE KABLI SSQ” 

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE 

1.1. Organizatorem Konkursu jest spółka SOUND STATION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie (adres siedziby i adres do doręczeń: ul. Krakowiaków 64A, 02-255 Warszawa); wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000688823; NIP: 5223097192; REGON 367943734; adres poczty elektronicznej: [email protected]. 

1.2. Uczestnikiem Konkursu może być każda osoba, która wyrazi chęć uczestnictwa poprzez zgłoszenie udziału w Konkursie zgodnie z Regulaminem Konkursu. 

1.3. Podanie przez Uczestnika związanych z jego udziałem w Konkursie informacji i danych, w tym danych osobowych, jest dobrowolne, jednakże może być konieczne dla prawidłowego zakwalifikowania do Konkursu. Brak podania wymaganych informacji i danych, w tym danych osobowych wskazanych w poniższym Regulaminie, uniemożliwi Uczestnikowi udział w Konkursie. Szczegółowe informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych Uczestnika Konkursu wskazane są w pkt. 4 Regulaminu. 

1.4. Uczestnik może w każdym momencie trwania Konkursu zrezygnować z udziału w nim, powiadamiając o tym Organizatora. 

1.5. Sponsorem nagród w Konkursie jest Organizator. 

1.6. Definicje – pojęcia użyte w Regulaminie oznaczają: 

1.6.1. KODEKS CYWILNY – ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.). 

1.6.2. KOMISJA KONKURSOWA – komisja powołana przez Organizatora w liczbie trzech osób celem zapewnienia prawidłowej organizacji i przebiegu Konkursu, w szczególności w celu ustalenia zwycięzcy Konkursu. 

1.6.3. KONKURS – niniejszy konkurs organizowany przez Organizatora zgodnie z Regulaminem. 

1.6.4. ORGANIZATOR / ADMINISTRATOR – spółka SOUND STATION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie (adres siedziby i adres do doręczeń: ul. Krakowiaków 64A, 02-255 Warszawa); wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000688823; NIP: 5223097192; REGON 367943734; adres poczty elektronicznej: [email protected]. 

1.6.5. REGULAMIN – niniejszy regulamin Konkursu. 

1.6.6. UCZESTNIK – osoba fizyczna, który uczestniczy w Konkursie oraz dodatkowo spełnia wymogi wskazane w punkcie 2. Regulaminu Konkursu. 

1.6.7. ZADANIE KONKURSOWE – zadanie określone w Regulaminie, którego wykonanie zgodnie z zapisami Regulaminu skutkuje przejście do następnego Etapu, a w ostatnim Etapie - nagrody 

1.6.8. FACEBOOK - serwis internetowy dostępny pod adresem www.facebook.com, umożliwiający bezpłatne udostępnianie, edycję, nadawanie na żywo i komentowanie, którego właścicielem jest Meta Platforms, Inc. (1601 Willow Road, Menlo Park, CA 94025, Stany Zjednoczone Ameryki). 

1.6.9. INSTAGRAM – serwis internetowy dostępny pod adresem www.instagram.com, umożliwiający bezpłatne udostępnianie, edycję, nadawanie na żywo i komentowanie, którego właścicielem jest Meta Platforms, Inc. (1601 Willow Road, Menlo Park, CA 94025, Stany Zjednoczone Ameryki). 

1.6.10. TIK TOK - serwis internetowy dostępny pod adresem www.tiktok.com, umożliwiający bezpłatne udostępnianie, edycję, nadawanie na żywo i komentowanie, którego właścicielem jest TikTok Inc. (5800 Bristol Parkway, Suite 100 Culver City, CA 90230, Stany Zjednoczone Ameryki). 


2. WARUNKI UDZIAŁU W KONKURSIE 

2.1. Udział w Konkursie jest dobrowolny i bezpłatny. 

2.2. Uczestnikami Konkursu nie mogą być: 

2.2.1. Organizator oraz członkowie jego najbliższej rodziny: 

2.2.1.1. zstępni; 

2.2.1.2. rodzeństwo; 

2.2.1.3. małżonek; 

2.2.1.4. rodzice; 

2.2.1.5. rodzice małżonka; 

2.2.1.6. osoby pozostające z nim w stosunku powinowactwa; 

2.2.1.7. osoby pozostające z nimi w stosunku przysposobienia. 

2.2.2. pracownicy Organizatora oraz członkowie ich najbliższej rodziny w rozumieniu punktów od 2.2.1.1. Regulaminu do 2.2.1.7. Regulaminu. 

2.3. Warunkami uczestnictwa w Konkursie są łącznie: 

2.2.1. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące – co najmniej ograniczonej zdolności do czynności prawnych; 

2.2.2. zapoznanie się z treścią poniższego Regulaminu przed przystąpieniem do Konkursu; 

2.2.3. wykonanie i zgłoszenie Zadania Konkursowego w trakcie trwania Konkursu zgodnie z Regulaminem. 

2.3. W celu zgłoszenia Zadania Konkursowego Uczestnik musi wykonać następujące kroki: 

2.3.1. dokonanie zakupu lub posiadanie kabla audio z asortymentu marki SSQ Cable 

2.3.2. polubienie wybranego fanpage’a Organizatora - www.tiktok.com/@soundstation_pl / www.facebook.com/soundstationPL / www.instagram.com/soundstation_pl 

2.3.3. opublikowanie odpowiedzi na zadanie konkursowe „Pokaż nietypowe zastosowanie kabla SSQ” pod postem konkursowym opublikowanym na koncie Facebook Organizatora w wybranej przez Uczestnika formie - www.facebook.com/soundstationPL. Opublikowanie odpowiedzi na koncie Instagram Uczestnika i dodanie oznaczenia #konkurs_ssq lub na koncie Tik Tok Uczestnika i dodanie oznaczenia #konkurs_ssq. Organizator dopuszcza: film, zdjęcie lub odpowiedź tekstową. 

2.3.4. Każdy Uczestnik może wykonać Zadanie Konkursowe tylko jeden raz. W przypadku kilkukrotnego wykonania Zadania Konkursowego przez tego samego Uczestnika, Organizator bierze pod uwagę wyłącznie pierwsze Zadanie Konkursowe według kolejności jego dodania. 

2.3.5. Zadanie Konkursowe powinno być wykonane samodzielnie przez Uczestnika, powinno być pracą autorską, która nie była wcześniej publikowana, w tym także w Internecie. Uczestnik wykonując i przesyłając Organizatorowi Zadanie Konkursowe obowiązany jest posiadać do niego pełne prawa autorskie osobiste i majątkowe, a w razie konieczności także inne wymagane prawem zezwolenia. 

2.3.6. Uczestnika, w szczególności w związku z wykonaniem i przesłaniem Zadania Konkursowego, obowiązuje zakaz dostarczania treści bezprawnych. Treści dostarczane przez Uczestnika, w szczególności w ramach Zadania Konkursowego, powinny być zgodne z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Organizatora oraz osób trzecich, a także nie powinny zawierać słownictwa wulgarnego, obraźliwego lub naruszającego zasady współżycia społecznego. Informacje podawane przez Uczestnika w związku z udziałem w Konkursie powinny być autentyczne, zgodne ze stanem faktycznym oraz niewprowadzające w błąd. 

2.3.7. Uczestnik, przesyłając Organizatorowi Zadanie Konkursowe, udziela nieodpłatnej, nieograniczonej terytorialnie i bezterminowej zgody na wykorzystanie Zadania Konkursowego przez Organizatora w celach reklamowych i promocyjnych Organizatora. Zgoda, o której mowa w zdaniu poprzednim, obejmuje w szczególności wszelkie konieczne licencje i zezwolenia na opublikowanie Zadania Konkursowego na stronach oraz fanpage’ach i profilach Organizatora w mediach społecznościowych w taki sposób, że będzie ono widoczne dla wszystkich osób odwiedzających te strony. 

2.3.8. Zgoda obejmuje każde Zadanie Konkursowe, niezależnie od tego, czy jego autor zostanie nagrodzony w Konkursie. 

2.3.9. Organizator ma prawo wykluczyć z udziału w Konkursie Uczestników, których działania są sprzeczne z przepisami prawa, niniejszym Regulaminem, w szczególności wtedy, gdy podejmują działania zmierzające do obejścia warunków udziału w Konkursie, np. zgłaszając Zadanie Konkursowe naruszające prawa osób trzecich. 


3. WARUNKI I ZASADY REALIZACJI KONKURSU, OGŁOSZENIE ZWYCIĘZCY
3.1. Konkurs trwa od dnia 27 września 2024 r. od godziny 12:00 do dnia 13 października 2024 r. do godziny 23:59 do tego momentu Uczestnicy mogą zgłaszać Zadania Konkursowe. 

3.2. W celu wyłonienia zwycięzcy Konkursu oraz zapewnienia prawidłowego przebiegu Konkursu, Organizator powołał Komisję Konkursową składająca się z przedstawicieli Organizatora. Komisja Konkursowa w sposób swobodny wybierze zwycięskie Zadanie Konkursowe, kierując się własnym uznaniem, uwzględniając jego adekwatność, pomysłowość i ciekawość Zadania Konkursowego Uczestnika. 

3.3. W Konkursie zostanie wyłonionych 13 zwycięzców, zajmujących odpowiednio miejsca od I do XIII. Komisja wyjątkowo może wyłonić większą liczbę zwycięzców, którzy zajmować będą to samo miejsce. 

3.4. Komisja przyzna zwycięzcom nagrody rzeczowe. Rodzaj nagród zależy od miejsca zajętego przez zwycięzcę w Konkursie. Organizator przewidział następujące nagrody dla poszczególnych zwycięzców: 

3.4.1. I miejsce: Gitara elektroakustyczna Takamine GD34CE BLK 

3.4.2. II miejsce: Gitara elektryczna Blade Durango Deluxe DD1 RC/B 

3.4.3. III miejsce: Mikrofon superkardioidalny Shure Beta 57A 

3.4.4. IV miejsce: Personalizowany kabel audio z asortymentu marki SSQ Cable 

3.4.5. V miejsce: Personalizowany kabel audio z asortymentu marki SSQ Cable 

3.4.6. VI miejsce: Personalizowany kabel audio z asortymentu marki SSQ Cable 

3.4.8. VIII miejsce: Personalizowany kabel audio z asortymentu marki SSQ Cable 

3.4.9. IX miejsce: Personalizowany kabel audio z asortymentu marki SSQ Cable 

3.4.10. X miejsce: Personalizowany kabel audio z asortymentu marki SSQ Cable 

3.4.11. XI miejsce: Personalizowany kabel audio z asortymentu marki SSQ Cable 

3.4.12. XII miejsce: Personalizowany kabel audio z asortymentu marki SSQ Cable 

3.4.13. XIII miejsce: Personalizowany kabel audio z asortymentu marki SSQ Cable 

3.5. Wynik Konkursu zostanie ogłoszony do 22.10.2024. Ogłoszenie wyników nastąpi poprzez opublikowanie listy zwycięzców oraz Zadań Konkursowych na stronie konkursu. Dodatkowo, zwycięzcy zostaną poinformowani przez Organizatora o wygranej za pośrednictwem wiadomości. 

3.6. Organizator skontaktuje się ze zwycięzcami niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia ogłoszenia wyniku z prośbą o podanie danych niezbędnych do dostarczenia nagrody (imię i nazwisko, adres dostawy oraz numer telefonu kontaktowego). Warunkiem przyznania nagrody jest podanie wszystkich danych w wyżej zakreślonym terminie oraz wskazanie adresu dostawy nagrody na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej. 

3.7. W przypadku gdy Organizator nie będzie mógł uzyskać danych niezbędnych do przesłania Uczestnikowi nagrody bądź też w przypadku braku odpowiedzi na wiadomość przesłaną Uczestnikowi przez Organizatora, Komisji Konkursowej przysługuje 

prawo wyboru alternatywnego Uczestnika, któremu zostanie przyznana nagroda. 

3.8. Nagroda zostanie dostarczona zwycięzcy Konkursu na koszt Organizatora przesyłką kurierską na podany przez niego adres w terminie 15 dni kalendarzowych od dnia podania przez niego niezbędnych danych teleadresowych. 

3.9. Zwycięzca może zrzec się prawa do wygranej nagrody, jednakże nie może przenieść prawa do nagrody na osobę trzecią bądź żądać zamiany nagrody na ekwiwalent pieniężny ani na żadną inną formę rekompensaty. 

4. W przypadku gdy nagroda podlega opodatkowaniu, Zwycięzcy Konkursu zostanie przyznana (doliczona) dodatkowa nagroda pieniężna w wysokości równowartości podatku, jaki zwycięzca Konkursu jest zobowiązany zapłacić z tytułu wygranej w Konkursie. Dodatkowa nagroda pieniężna, o której mowa w zdaniu poprzednim, nie podlega wydaniu i zostanie przeznaczona na pokrycie podatku zryczałtowanego, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1509 ze zm.). Podatek ten zostanie potrącony przez Organizatora Konkursu i odprowadzony do właściwego urzędu skarbowego. 

5. POLITYKA PRYWATNOŚCI 

5.1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Organizator. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - zwane dalej „RODO” lub „Rozporządzenie RODO”. Oficjalny tekst Rozporządzenia RODO: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/?uri=CELEX%3A32016R0679. 

5.2. Administrator przetwarza dane osobowe w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w niniejszym punkcie Regulaminu. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie danych osobowych niezbędnych do wzięcia udziału w Konkursie, skutkuje brakiem możliwości udziału w nim. 

5.3. Zgodnie z RODO Administrator uprawniony jest do przetwarzania danych osobowych w przypadkach, gdy – i w takim zakresie, w jakim – spełniony jest co najmniej jeden z poniższych warunków: (1) osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów; (2) przetwarzanie jest niezbędne do realizacji umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed przystąpieniem do Konkursu; (3) przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze; lub (4) przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem. 

5.4. Przetwarzanie danych osobowych przez Administratora wymaga każdorazowo zaistnienia co najmniej jednej z podstaw wskazanych powyżej. Konkretne podstawy przetwarzania danych osobowych Uczestników przez Administratora są wskazane w kolejnym punkcie Regulaminu – w odniesieniu do danego celu przetwarzania danych osobowych przez Administratora.

5.5 Administrator może przetwarzać dane osobowe w następujących celach, na następującej podstawie prawnej oraz w następujących okresach:

Cel przetwarzania danych

Podstawa prawna przetwarzania danych

Okres przechowywania danych

Organizacja Konkursu

Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO (prawnie uzasadniony interes) – przetwarzanie jest niezbędne do realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora  – polegających na konieczności wywiązania się z warunków organizowanego Konkursu względem jego Uczestników zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz poniższym Regulaminem

Dane są przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia Konkursu, zrealizowania nagrody przyznanej zwycięzcy Konkursu lub wygaśnięcia w inny sposób praw i obowiązków Organizatora i Uczestników Konkursu.

Marketing bezpośredni

Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO (prawnie uzasadniony interes) – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora – polegających na dbaniu o interesy i dobry wizerunek Administratora, jego działalności gospodarczej oraz dążeniu do sprzedaży towarów i usług

Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń, jakie mogą być podnoszone przez Administratora (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń związanych z działalnością gospodarczą Administratora wynosi trzy lata).

Administrator nie może przetwarzać danych w celu marketingu bezpośredniego w przypadku wyrażenia skutecznego sprzeciwu w tym zakresie przez osobę, której dane dotyczą.

Ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń, jakie może podnosić Administrator lub jakie mogą być podnoszone wobec Administratora

Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO (prawnie uzasadniony interes) – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora  – polegających na ustaleniu, dochodzeniu lub obronie roszczeń, jakie może podnosić Administrator lub jakie mogą być podnoszone wobec Administratora w związku z Konkursem

Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń, jakie mogą być podnoszone wobec Administratora (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń wobec Administratora wynosi sześć lat).

 

5.6.       Przy organizacji Konkursu konieczne jest korzystanie przez Administratora z usług podmiotów zewnętrznych. Administrator korzysta wyłącznie z usług takich podmiotów przetwarzających, którzy zapewniają wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, tak by przetwarzanie spełniało wymogi Rozporządzenia RODO i chroniło prawa osób, których dane dotyczą. Administrator przekazuje dane wyłącznie wtedy, gdy jest to niezbędne do realizacji danego celu przetwarzania danych osobowych i tylko w zakresie niezbędnym do jego zrealizowania. Dane osobowe Uczestników mogą być przekazywane następującym odbiorcom lub kategoriom odbiorców: 

5.6.1.      dostawcy usług zaopatrujący Administratora w rozwiązania techniczne, informatyczne oraz organizacyjne, umożliwiające Administratorowi prowadzenie działalności (w szczególności przewoźnicy, dostawcy oprogramowania komputerowego, dostawcy poczty elektronicznej i hostingu oraz dostawcy oprogramowania do zarządzania działalnością i udzielania pomocy technicznej Administratorowi) – Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Uczestnika wybranemu dostawcy działającemu na jego zlecenie jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszym pkt. 4 Regulaminu.

5.6.2.      dostawcy usług księgowych, prawnych i doradczych zapewniający Administratorowi wsparcie księgowe, prawne lub doradcze (w szczególności biurowe księgowe i kancelaria prawna) – Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Uczestnika wybranemu dostawcy działającemu na jego zlecenie jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszym pkt. 4 Regulaminu.

5.7.       Osobie, której dane dotyczą, przysługują następujące prawa:

5.7.1.      Prawo dostępu, sprostowania, ograniczenia, usunięcia lub przenoszenia – osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia („prawo do bycia zapomnianym”) lub ograniczenia przetwarzania oraz ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ma prawo do przenoszenia swoich danych. Szczegółowe warunki wykonywania wskazanych wyżej praw wskazane są w art. 15-21 Rozporządzenia RODO.

5.7.2.      Prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie – osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora na podstawie wyrażonej zgody (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a) Rozporządzenia RODO), ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

5.7.3.      Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w sposób i trybie określonym w przepisach Rozporządzenia RODO oraz prawa polskiego, w szczególności ustawy o ochronie danych osobowych. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

5.7.4.      Prawo do sprzeciwu – osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. e) (interes lub zadania publiczne) lub f) (prawnie uzasadniony interes administratora), w tym profilowania na podstawie tych przepisów. Administratorowi w takim przypadku nie wolno już przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

5.7.5.      Prawo do sprzeciwu dot. marketingu bezpośredniego – jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych na potrzeby takiego marketingu, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.

5.8. W celu realizacji uprawnień, o których mowa w powyższym punkcie Regulaminu, można kontaktować się z Administratorem poprzez przesłanie stosownej wiadomości pisemnie lub pocztą elektroniczną na adres Administratora wskazany na wstępie Regulaminu.


6.    WARUNKI REZYGNACJI Z KONKURSU

6.1.       Uczestnik może w każdej chwili i bez podania przyczyny zrezygnować z uczestnictwa w Konkursie poprzez nadesłanie stosownego oświadczenia do Organizatora, na przykład:

6.1.1.   pisemnie pod adresem: ul. Krakowiaków 64A, 02-255 Warszawa;

6.1.2.   elektronicznie na adres poczty elektronicznej: [email protected].


7.    POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

7.1.       Reklamacje związane z Konkursem Uczestnik może składać na przykład:

7.1.1.   pisemnie pod adresem: ul. Krakowiaków 64A, 02-255 Warszawa;

7.1.2.   elektronicznie na adres poczty elektronicznej: [email protected].

7.2.  Zaleca się podanie w opisie reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji,

7.3.  w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Organizatora. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

7.4.       Ustosunkowanie się do reklamacji przez Organizatora następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.

7.5.       Zasady zgłaszania i rozpatrywania reklamacji określone w Regulaminie w żaden sposób nie ograniczają prawa Uczestnika do wystąpienia z roszczeniem do właściwego sądu powszechnego.

8.    POSTANOWIENIA KOŃCOWE

8.1.       Konkurs prowadzony jest w języku polskim, a prawem właściwym dla Konkursu jest prawo polskie.

8.2.       Organizator oświadcza, że Konkurs nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym, loterią promocyjną, grą, której wynik zależy od przypadku, ani żadną inną formą podlegającą przepisom ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. z 2009 r. Nr 09, poz. 1540 ze zm.).

8.3.       Konkurs nie jest sponsorowany, wspierany ani administrowany przez serwisy Facebook, Instagram ani TikTok. Serwisy te nie ponoszą odpowiedzialności za przebieg konkursu.

8. 4 W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.