Dokładamy wszelkich starań aby w naszej ofercie znajdowały się jedynie produkty wykonane przy zastosowaniu najwyższej jakości materiałów, najnowszych technologii oraz gruntownie przetestowane. Każde urządzenie pochodzące z naszej dystrybucji objęte jest naszą gwarancją.
UWAGA! Zgłoszenia gwarancyjne przyjmowane są tylko i wyłącznie od naszych autoryzowanych dealerów.
Nie obsługujemy zgłoszeń gwarancyjncyh od klientów końcowych.
Każdy towar zakupiony z naszej dystrybucji można oddać na gwarancje poprzez sklep, w którym został zakupiony produkt.
Dla naszych Dealerów:
W celu zapewnienia sprawnego przejścia procesu gwarancyjnego prosimy o zarejestrowanie się w systemie serwisowym.
Po zalogowaniu trzeba dodać zgłoszenie serwisowe poprzez przycisk ,,dodaj naprawę,,
System pozwala na śledzenie statusu naprawy i daje nam pewność, że wszystkie zgłoszenia znajdziemy w jednym miejscu.
FORMULARZ ZGŁOSZENIA GWARANCYJNEGO: https://serwisant-online.pl/ca/lgsbh7/login
Adres, na który należy dostarczyć uszkodzony sprzęt:
SOUNDSTATION – Serwis
Krakowiaków 64a
02-255 Warszawa
Kontakt z serwisem:
[email protected]
(od pn. do pt. w godz 9.00 – 17.00)
Warunki gwarancji
- Gwarancją objęte są wszytskie Towary pochodzące z firmy SOUND STATION.
- Rubryki w tabeli, tj.: Producent, Model, Numer fabryczny, Data sprzedaży, Pieczęć i podpis sprzedawcy, Podpis kupującego - muszą być wypełnione prawidłowo lub karta gwarancyjna jest nieważna.
- Karta gwarancyjna jest nieważna jeśli zawiera poprawki, wykreślenia, wpisy dokonane przez osoby nieupoważnione.
- Wady towaru ujawnione w okresie gwarancyjnym będą usuwane bezpłatnie, w przeciągu 14 dni od daty przyjęcia sprzętu przez firmę SOUND STATION.
- W przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy, termin naprawy może ulec wydłużeniu.
- Naprawa gwarancyjna nie obejmuje instalacji, konfiguracji oraz konserwacji sprzętu.
- Usunięcie zabezpieczeń, naprawy lub zmiany konstrukcyjne wykonane gdzie indziej niż w firmie SOUND STATION, unieważniają gwarancję.
- Gwarancja nie obejmuje towarów:
- z nieczytelnymi numerami fabrycznymi
- niewłaściwie użytkowanych, konserwowanych lub przechowywanych
- uszkodzonych mechanicznie, elektrycznie, termicznie lub chemicznie
- uszkodzonych przy instalacji
- uszkodzonych przez wyładowania elektrostatyczne
- uszkodzonych przez nieprawidłową pracę sieci elektrycznej
- Nabywca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu gwarancji na koszt własny, w kompletnym, oryginalnym opakowaniu, wraz ze wszystkimi akcesoriami, z prawidłowo wypełnioną kartą gwarancyjną i dokumentem zakupu, a także z załączonym opisem usterki.
- W przypadku dostarczenia do serwisu sprzętu sprawnego technicznie, zgłaszający zostanie obciążony kosztem diagnozy i przesyłki zwrotnej.
- W przypadku uznania gwarancji, po naprawie sprzęt jest odsyłany na koszt firmy SOUND STATION
- SOUNDSTATION nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenia sprzętu spowodowane podczas transportu.